Neljas päev


Hämeenlinna turuplats täna hommikul

Tere hommikust! Talv tagasi? Ei, lihtsalt kevad pirtsutab. Aga mis meil sellest, meie suundume ikka endiselt rõõmsalt kooli poole.
 Saame jätkata kes millega. Marek alustas autoistmete käetugedest, Gea lõpetab oma istumispatju, Tiinal vaja  poroloon paika lõigata patjade sisse. Mind ootas ees mootorratta iste.


 Saan materjali ja lasen end õpetada. Tahangi teada, kuidas Virve lõikeid võtab. 
 On sarnasust ja on erinevusi. Tunnen endas klassikuid: Aga ma olen ju kogu elu nii teinud.
Seega tahan öelda, et tegemist on koolkondade erinevusega, oluline on lõpptulemus.
 Üritasin küll Virve moodi teha, aga kui ikka käsi on omas kindel, siis tegin nii nagu ikka.

 Virvel endal on aga nii hea silm, et tema lisab lõikele õmblusvaru joonistades juurde,mina teen õmblusjoone ja lisan õmblusvaru lõigates. Nb! oluline on hoopis, et kõik märgid saaksid märgitud ja sälgud sisse.





Täna selgus  ka vajadus uue õppevahendi järgi, mis maksab küll peaaegu nagu varandus, aga on ikka hea riist ka.  Spetsiaalne sälgutaja. Ehk on lootus ka  meie kooli soetada. Pilt on Tiina blogis. Vaadake!

Nii, tükid välja lõigatud, siis juba tuttava osa poole.Õmblema. Kontrollisin ikka detailide õmblemise  järjekorda,  ja siis start.  
Aga edasi enam polnud asi nii lihtne. Pealmised tepingud oli vaja teha kahenõelalise masinaga. Seda masinat olen ainult näinud. 
Virve poolt väike juhendus ja siis tuli juba ise hakkama saada. Oli hirm.Aga kui ikka tunnetus kätte saada, siis on väga hea ja korrektne tulemus.
Siin  saan juba ka Tiinale näidata oma töövilju.
Nii  mul siis tänane päev käis-kahe õmblusmasina vahel joostes. Õmmeldes, teppides. 
Teppimine lähedamalt

Margus ole valmis: mul on juba järgmine soov sadulsepa klassi!!



Päeva teisel poolel oli  mul mootorratta sadul niikaugel , et julgesin Virvele ka näidata, OO, jes, ei pea uuesti tegema ja mu väiksed võnked on jäänud lubatud piiridesse. 

Ja nüüd pean tunnistama , et klambripüstoliga ümberkäimine ei ole järjekordselt mu tugevatest külgedest  üks tugevamaid ja seega usaldasin selle töö Marekile


Ise suundusin samal ajal üles. Vaatasin, et Tiina seal  pusis üksi  porolooni patjadesse ja see tundus mulle enam kontimööda töö olevat. Seega olen abivalmis ja siis pusisime juba koos.

 Aga hakkame me saime ja pean tunnistama, et ma juba tean kui rahul  klient nende patjadega on. :)


Sellised istumispadjad.



Gea tööd ka. Toredad aiapingi istumisalused. 

 Vahepeal on Marek usinasti klammerdanud ja mu tänane töö on selline




Nädalavahetus võib alata!! ( tegelikult oleks heameelega koolis)





















Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist