Teine päev.

 Oleme kohal täpselt pool üheksa . Meie usinad praktikandid olid kohal aga  juba kell kaheksa.
 Ega meil pikka lullilöömist polnud, sest eile jäi tööjärg pooleli ja nii me siis oma uut päeva alustasime.
Eile jõudsime ainult oma tepingute jooned peale märkida, sest päev sai lihtsalt otsa.
 Täna lõikasime välja lamineeritud porolooni. Liimisime selle. St .ka mina liimisin -  uhke uus mask ees ja  tegin seda kõike   Tiina valvsa pilguall ja  tema täpsete juhtnööride järgi. Siin oli  mul arusaamisega vist raskusi, sest liimi läks tublisti ka pluusi peale. Aga muidu olevat päris hea...
Porolooni liimisime kaks kihti, et oleks ikka toekam õmmelda.
Siin  on näha siis tepingu ruudustik ja ei ole veel porolooni alla liimitud.

Siin kasutan näitliku modellina Tiinat, kes kõike koos minuga rõõmuga  kaasa teeb. Tal tuleb ka päris hästi välja.
Teppimine on väga mõnus. Tuleb küll olla veidi tähelepanelik, aga tegelikult on väga nauditav. Pean   tunnistama, et samas see võttis ikka aega. 
Soome koolis on väga täpselt paigas kohvi- ja lõunapausid, Minu õnneks nad meile väga peale ei surunud ja nii saime mõnuga töötada.

Siit saab näha juba peaaegu tervikut. Kuna detail läheb veel lõikamisele, siis edasi-tagasi õmblust ei ole oluline teha ja siin pole see ka vajalik. 
Kui saime tepitud, lõuna käes. 
Pärast lõunat oli järg keedri käes. 
Siin on tabanud mind peidetud kaamera. Palun tehke minu sõnade, mitte mu tegude järgi ehk terariistadega töötamisel  kõrvalised toimingud ära jätta.
Keedri õmblemine läks ludinal ja päeva lõppedes olime oma töödega Tiinaga ühe poole valmis saanud . Ma õppisin- mulle meeldis lihtne ja kena viis termatiini ühendamiseks. Koolis näitan, kes tundi tuleb!
NB! Fotode autoriks on Tiina.
Ka teised meie kaaslased tegid usinasti tööd. Siin Marek õmblusmasina taga. Väike mõttepaus küll, aga muidu tegus.

Sellel fotol usinad praktikandid 

 Homme jälle. Plaan on homme ehk esimene töö valmis saada ja siis juba ikka tõsise autoistme kallale asuda.

 Aga siit tulevad  eilsed tööde pildid. Ülesanne, mida kindlasti tulevased SAS-id saavad proovida ja proovida


Kommentaarid

  1. Tore siin kõiki tööprotsessi pilte näha. Mina ei tea õmblemisest ju suurt midagi, aga täitsa aru saan, kuidas asi käib kui pildi peal ette näidatakse :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist